В Experian България се гордеем с нашата уникална вътрешна култура. Това дължим на последователния начин на работа, валиден за всички колеги по света, който наричаме The Experian Way.
Experian Way е обединителната сила, която ни прави сплотен екип, общност и семейство, затова през месец юни, за втора поредна година, отбелязахме нашата Experian Way кампания. Тя беше посветена именно на корпоративната ни култура, базирана на петте ценности: Delight Customers, Innovate To Grow, Collaborate To Win, Safeguard Our Future и Value Each Other.
С четири събития и над 300 участници тази година кампанията премина под знака на 20-ата годишнина от отварянето на българския ни офис. Инициативите имаха за цел да запознаят нашите служители с историята на компанията, продуктите, които местните ни екипите разработват, да се обединим около благотворителни каузи и отдадем своята благодарност към служителите ни.
Ето как отпразнувахме Experian Way
15 юни
Благотворително бягане | Collaborate to Win
Нашата кампания стартира със съботно благотворително бягане в Южен парк, където служители на Experian пробягаха трасето на 5kmrun, за да съберат средства за няколко благотворителни каузи.
Повече от щастливи сме да обявим, че нашата компания реши да утрои сумата за всеки 100 метра, които служителите на Experian и техните деца пробягаха по време на събитието!
Със събраните средства ще бъдат подкрепени три каузи:
- Фондация „Дечица” за каузата им да заведат деца от различни центрове за настаняване от семеен тип в образователни лагери.
- Сдружение „Добро сърце“ за мисията им да поправят покрива на къща за родители на деца със сърдечни интервенции.
- Подкрепа за спортист, който е загубил и двете си ръце и се нуждае от протези.
Допълнително, първите трима служители пробягали трасето, получиха чекове от по 1000 лв., които да дарят за кауза по свой избор.
17 юни
Демо ден на Experian България | Innovate to Grow & Delight Customers
На 17 юни проведохме специално хибридно събитие с колеги от нашите основни направления, на което разказахме за четири ключови продукта на Experian, разработени от българските екипи през годините – Trusso Product Suite, CrossCore, Experian Address Validate и Denmark Kreditsikring.
Гордеем се, че продуктите, които се ползват от бизнеси и потребители в целия свят, се разработват именно в България, благодарение на екипната работа, опит и иновативни подходи на нашите екипи!
19 юни
Онлайн игра | Safeguard Our Future
Като технологичната компания знаем, че информацията е най-важният ни ресурс, който трябва да опазим, за да “Защитим нашето бъдеще”. Така, с онлайн въпросник предизвикахме нашите колеги да тестват знанията си.
Как умело да разпознаваме фишинг атаки, по какъв начин можем да бъдем атакувани и как да сигнализираме злонамерени опити за придобиване на информация бяха само част от въпросите, които тестваха познанията на нашите служители. Най-добрите и бързо отговорили спечелиха ваучери за вълнуващи летни преживявания.
21 юни
Благодарствена церемония | Value Each Other
Нашата кампания завърши с вълнуваща среща и церемония по награждаване на нашите “отличници”. На 21 юни гост в нашия офис беше основателят на фондация “Капачки за бъдеще” Лазар Радков, който сподели истории от личния си и професионален живот, за да покаже колко универсални и важни са ценностите на Experian.
Във втората част от събитието наградихме нашите Experian Way “шампиони”, които през годината са дали и получили най-много признания от свои колеги по вътрешната програма на Experian Way, а също така и тези, които са част от компанията от самото ѝ основаване – нашите 15-20 годишници.
Благодарим на всички, които бяха част от нашата кампания и следяха с интерес всичко случващо се около Experian България!
Последвайте ни във Facebook, LinkedIn и Instagram, за да научите последните новини около нас и компанията!